هدست های یالینک

افرادی مانند اوپراتور ها و منشی ها که در طول روز ارتباط تنگاتنگی با تلفن دارند ممکن است با مشکلات متعددی مانند سردرد، گوش درد، گردن درد و مشکلات دیگری روبرو شوند. حال اگر این تماس ها به وسیله هدست ها صورت بگیرد به علت ارگونومیک نبودن همه هدست ها ممکن است نتایج جبران ناپذیری به وجود بیاورد. هدست های یالینک با طراحی ارگونومیک در دو طرح تک گوش و دو گوش سبب شده اند تا کاربران با توجه به نیاز روزمره خودشان یکی از این دو مورد را انتخاب کنند.

یک هدست ارگونومیک چه ویژگی هایی دارد؟

اگر بخواهیم ویژگی های یک هدست ارگونومیک را به صورت خلاصه دسته بندی کنیم ویژگی هایی مانند وزن، انعطاف، ابعاد و چندین ویژگی دیگر که در ادامه بررسی خواهیم کرد برایمان حائز اهمیت است. هدست های یالینک با وزن های استاندارد و نسپتا پایین، ابعاد ظریف سبب می گردد تا کاربران با خیال آسوده در طول روز از آن استفاده کنند.

هدست های یالینک و کاربری

هدست های یالینک را میتوانیم در دو دسته بندی جای دهیم، دسته اول :هدست های تک گوش و دو گوش هستند. هدست های تک گوش مناسب  افرادی است که در طول روز مکالمات بسیار زیادی را تجربه میکنند یا به عبارتی کار آنها مستلزم صحبت با افراد بسیار در طول روز است. هنگام مکالمه این افراد ممکن است نتوانند همزمان برای روی تماس و محیط کنترل لازم را داشته باشند به همین منظور شرکت یالینک هدست های تک گوش را طراحی کرده است. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که طبق عادت از هدست های دوگوش استفاده میکنید شرکت یالینک هدست های دو گوش خود را هم روانه بازار کرده است.

پشتیبانی Microsoft Teams

دسته بندی دوم هدست های یالینک بین هدست هایی با پشتیبانی Teams است. اگر بخواهیم هدست های یالینک را تفکیک کنیم این هدست ها به دو دسته تقسیم میشوند: هدست هایی که از Microsoft Teams  پشتیبانی میکنند، هدست هایی که از Microsoft Teams پشتیبانی نمیکنند. اگر هدست شما از دسته Teams باشد شما از قابلیت هایی نظیر دستیار صوتی مایکروسافت و پشتیبانی هدست در برنامههای هدست بهره مند خواهید بود. اگر هدست شما از این دسته نباشد شما قابلیت استفاده از دستیار صوتی مایکروسافت را نخواهید داشت.

نگاهی به هدست های یالینک

شرکت یالینک با ارائه هدست های متنوع برای مکان های متفاوت مانند مراکز تماس، سازمان ها و مکان های دیگر این امکان را به کاربران  خود داده که با توجه به عادت ها و نیازشان بهترین انتخاب را داشته باشند. شرکت پیرامون ارتباط با ارائه این هدست ها به خریداران محترم به نمایندگی شرکت یالینک در ایران این محصول را با گارانتی  اصلی یالینک تقدیم شما عزیزان می کند.

1آیا هدست های یالینک مناسب استفاده روزمره هستند یا خیر؟

این  هدست ها برای کاربری  های تخصصی در مراکز تماس و سازمان ها طراحی شده اند ولی کیفیت بالا انکار نا پذیر این هدست ها و امکانات متعدد آنها سبب شده برخی از افراد این هدست ها را برای استفاده شخصی و روزانه خود نیز استفاده کنند.

2مشاوره رایگان پیرامون ارتباط در زمینه هدست ها به چه صورت است؟

مشاورین پیرامون ارتباط با مهندسی نیاز، انتظارات و بودجه شما بهترین راهکار را جلوی پای شما قرار میدهند تا بتواند بهترین انتخاب را داشته باشید.

3گارانتی محصولات پیرامون ارتباط به چه صورت است؟

محصولات پیرامون ارتباط با گارانتی رسمی شرکت یالینک به مشتریان داده مشود به همین دلیل در صورت وجود مشکل فنی از طرف شرکت ما محصولات گارانتی تعویض خواهند داشت.

4آیا محصولات شما شامل پشتیبانی هم هستند؟

تمامی محصولات پیرامون ارتباط دارای پشتیبانی 24 ساعته بوده و

تماس با مشاورین پیرامون ارتباط

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هدست های یالینک میتوانید با مشاورین ما در پیرامون ارتباط تماس بگیرید. ساعات پاسخگویی 9 صبح تا 5 عصر

نیاز به مشاوره دارید؟

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره رایگان