دوربین کنفرانس و وبکم های حرفه ای

شاید برای شما نیاز پیش آمده باشد که هنگام یک ارتباط تصویری نتوانید به دلایل مختلف ارتباط مطلوبی را تجربه کنید. این ضعف در ارتباط میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از این دلایل را در ادامه بررسی میکنیم. کیفیت دوربینی که با آن ارتباط تصویری برقرار کرده اید در کیفیت تماس تاثیر بسزایی دارد، این دوربین اگر مناسب نیاز شما نباشد یا کیفیت تصویر مطلوب نباشد انتظار شما از تماس براورده نخواهد شد. اگر تماس شما یک تماس تصویری انفرادی است یک دوربین وبکم حرفه قطعا نیاز های شما را پاسخگو خواهد بود اما اگر تعداد افراد بیشتر باشد و نیازمند تجهیزات بیشتری باشید پیشنهاد ما به شما دوربین های کنفرانس است. این دو کالا هرکدام برای کاربری های منحصر به خود طراحی شده اند. برای درک بهتر از کاربری این دو کالا و بهترین انتخاب تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

شخصی سازی با نیاز شما

بالاتر اشاره کردیم که دوربین های کنفرانس و وبکم های حرفه ای هر کدام برای کاربری ای خاص طراحی شده اند. اگر شما در سازمان خود یک اتاق  ویدیو کنفرانس برای جلسات آنلاین خود استفاده می کنید پیشنهاد ما به شما دوربین های کنفرانس است. این دوربین ها باقابلیت های متفاوت تولید و طراحی شده اند و هر کدام با توجه به نیاز و الویت مشتریان روانه بازار گردیده است. هر دوربین مختص به یک اتاق و کاربری خاص آن اتاق است. در صورتی که میخواهید دوربین مناسب با شرایط و بودجه خود را بشناسید میتوانید با کارشناسان پیرامون ارتباط تماس بگیرید. اگر شما برای استفاده روزمره به دنبال یک وبکم حرفه ای هستید وبکم های حرفه ای یالینک یک گزینه ایده آل برای ارتباط با کیفیت و بهترین تجربه کاربری است. وبکم های و دوربین های حرفه ای یالینک بخش گسترده ای از محصولات دوربین ها را پوشش میدهند و علاوه بر تولید دوربین های  با کیفیت روی قیمت آن نیز حساسیت زیادی به خرج داده است. علاوه بر کیفیت مثال زدنی محصولات یالینک و بها رقابتی نسبت به رقیبان خود نوبت به گارانتی  دوربین کنفرانس و وبکم حرفه ای میرسد، شرکت یالینک با ارائه گارانتی تعویض در صورت وجود ایراد از طرف شرکت فروشنده و پشتیبانی تا رفع تمامی مشکلات خریدار محصولات خود را گارانتی کرده تا خریداران از این جهت خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهند.

نگاهی به محصولات دوربین های کنفرانس و وبکم های حرفه ای

 

دوربین های کنفرانس و وبکم های حرفه ای شرکت یالینک با پشتیبانی و سازگاری از تمامی سیستم ها و همچنین قابلیت هایی نظیر PTZ وهوش مصنوعی و چندین قابلیت دیگر توسط این شرکت روانه بازار شده اند. این دوربین ها برای دامنه وسیعی از خریداران و کاربران طراحی شده و برای هر شرایطی یک دوربین مناسب موجود است. اگر شما نگاهی به برند های مشابه بیندازید شاید نتوانید همچنین دامنه وسیعی از محصولات یافت کنید.

1یک وبکم حرفه ای با وبکم های ارزان قیمت و معمولی بازار چه تفاوتی دارد؟

مهمترین تفاوت یک وبکم حرفه ای با مدلهای معمولی در عمق میدان دید بیشتر، زاویه دید بیشتر، رزلوشن تصویر بالاتر (Full HD یا 4K) و همچنین استفاده از لنز حرفه ای و CCD بزرگتر است.

2آیا میتوان از وبکم های YEALINK در ارتباطات اسکایپ و گوگل میت و ... استفاده نمود؟

هر وبکم و با هر مارکی که توسط کابل USB به رایانه شما متصل گردد میتواند در ارتباطات نرم افزاری مورد استفاده قرار بگیرد ولی با وبکم های YEALINK کیفیت تصویر بهتر و امکانات بیشتری را نسبت به مدلهای معمولی تجربه خواهید کرد.

3چه تفاوتی بین وبکم و دوربین کنفرانس وجود دارد؟

از نظر اتصال به رایانه هیچ تفاوتی بین وبکم و دوربین کنفرانس وجود ندارد و سیستم عامل رایانه شما دوربین های کنفرانس را هم بعنوان وبکم شناسایی میکند ولی تفاوت اصلی دوربین های کنفرانس با وبکم، در مشخصات فنی آن از قبیل چرخش دوربین، حرکت عمودی و قدرت بزرگنمایی است. در سالنهای کنفرانس و آمفی تئاترها باید از دوربین های حرفه ای کنفرانس PTZ استفاده نمود تا بتوان تصویر دورترین افراد و دور از دسترس ترین زوایا را برای طرف مقابل ارسال نمود.

4برای نصب دوربین کنفرانس به دیوار به چه نوع پایه ای نیاز داریم؟

تمام متعلقات و ملزومات مربوط به نصب از قبیل کابل USB با متراژ بلند و پایه نصب (سقفی، دیواری و روی تلویزیون) همراه با دوربینهای کنفرانس و وبکم های حرفه ای یالینک در پکیچ دستگاه به خریدار ارائه میگردد اما برای نصب در فضاها و یا فواصل غیرمتعارف میتوان از کابلهای USB متراژ بلند و پایه های دوربین موجود در بازار با تایید کارشناسان شرکت پیرامون ارتباط استفاده نمود.

5چه رزولوشنی را برای وبکم مناسب است؟

برای کاربردهای غیرحرفه ای یک وبکم با رزولوشن 720p از نظر اقتصادی و فنی انتخاب مناسبی است ولی برای جلسات ویدئو کنفرانس و یا بخش زنده و استریم توصیه میکنیم از رزولوشن های بالاتر مانند 1080p یا 4K استفاده شود.

66- دوربین های حرفه ای کنفرانس بجز تصویربرداری چه امکانات دیگری در اختیار ما قرار میدهند؟

در دوربین های کنفرانس و وبکم های حرفه ای Yealink ، بهره بردار با کمک نرم افزار و هوش مصنوعی این تجهیزات، از امکانات خاصی مانند Auto Framing (کادربندی خودکار) ، Speaker Tracking (پیدا کردن خودکار سخنران) و Presenter Tracking (دنبال کردن سخنران در حال حرکت) سود خواهد برد.

تماس با مشاورین پیرامون ارتباط

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سیستم ها و تجهیزات ویدیو کنفرانس میتوانید با مشاورین ما در پیرامون ارتباط تماس بگیرید. ساعات پاسخگویی 9 صبح تا 5 عصر

نیاز به مشاوره دارید؟

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره رایگان