ویدیو کنفرانس چیست؟

ما در عصر ارتباطات زندگی میکنیم، این ارتباطات همیشه فیزیکی و رو در رو نیست. گاهی اوقات به یک واسطه نیاز داریم تا پیام خود را از نقطه ای به نقطه ای دیگر ارسال کنیم. در واقع میتوانیم بگوییم که ما در عصر ارتباطات دیجیتال زندگی میکنیم. شما برای تماس های روزمره خود از تلفن همراه استفاده میکنید یا برای اطلاع رسانی ممکن است دست به دامن شبکه های اجتماعی شوید. داستان ویدیو کنفرانس هم دقیقا به همین شکل است، اگر شما بخواهید بین دو نقطه ارتباط صوتی و تصویری داشته باشید باید از ویدیو کنفرانس استفاده کنید. در واقع شایسته است بگویم که ویدیو کنفرانس یک ارتباط صوتی و تصویری بین دو نقطه یا بیشتر است. این ارتباط در ابتدا دارای صدا و تصویر است اما با پیشرفت روز افزون تکنولوژی قابلیت های جدیدی به آن اضافه شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خرید ویدیو کنفرانس، هزینه اضافه یا صرفه جویی در زمان؟

اگر شما مدیر یا مالک یک مجموعه‌ای باشید که حداقل دو نقطه فعال داشته باشد برای برگزاری یک جلسه هماهنگ با تمامی نقطه ها قطعا دچار چالش شده اید. چرا که هزینه جمع کردن تمامی این افراد در یک مکان مشخص در طولانی مدت برای سازمان شما قطعا چشمگیر خواهد بود. در چنین شرایطی بهترین راهکار راه اندازی یک سیستم ویدیو کنفرانس است که به شما امکان برقراری ارتباط بین چند نقطه را به صورت همزمان میدهد. این ارتباط بجز صدا و تصویر میتواند شامل متن یا فایل های مورد نیاز شما باشد.

ویدیو کنفرانس

برای راه اندازی یک سیستم ویدیو کنفرانس چقدر باید هزینه کنیم؟

هزینه راه اندازی سیستم ویدیو کنفرانس به عوامل متعددی وابسته است. در ابتدا قبل از بررسی دستگاه ها و سیستم ها باید به اتاقی که میخواهید در آنجا ویدیو کنفرانس خود را راه اندازی کنید نگاهی بندازیم. سیستم های ویدیو کنفرانس با توجه به ابعاد اتاق شما و تعداد کاربرانی که در آن واحد قصد استفاده از آن را دارند قیمت گذاری میشوند. اگر شما یک اتاقی با 10کاربر را مد نظر داشته باشید قطعا نسبت به یک اتاق دیگر با تعداد کاربران بیشتر قیمت مناسب تری خواهد داشت.بدون شک هزینه تجهیز یک اتاق ویدیو کنفرانس برای شما در الویت خواهد بود اما پیش از آن باید این مورد را در نظر بگیریم که چه سیستم کنفرانس مناسب سازمان شما خواهد بود و سپس بهترین گزینه را از لحاظ بودجه و کاربری انتخاب کنیم. خرید تجهیزات ویدیو کنفرانس چیزی نیست که ما چندسال دیگر به تعویض آن فکر کنیم چرا که به دنبال یک کالا با کیفیت مناسب به منظور صرفه جویی در هزینه های خود در دراز مدت هستیم، پس هنگام خرید یک سیستم ویدیو کنفرانس بهتر است با متخصصان این کار مشورت کنیم تا بهترین تصمیم ممکن را بگیریم. مشاورین پیرامون ارتباط اینجا هستند تا با تجه به شرایط و درخواست های شما بهترین گزینه ها را  روی میز قرار دهند.

تماس با مشاورین پیرامون ارتباط

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان پیرامون ارتباط تماس بگیرید. ما اینجا هستیم تا شما رو برای رسیدن به بهترین نتیجه همراهی کنیم...

چه نوع از ویدیو کنفرانس برای من مناسب است؟

هر سیستم ویدیو کنفرانس برای یک کاربری مشخص طراحی شده است. این سیستم با توجه به نیاز مشتریان و تخصص آنها شخصی سازی می شود. در ادامه به بررسی سیستم های ویدیو کنفرانس یالینک خواهیم پرداخت. شرکت پیرامون ارتباط، نمایندگی رسمی شرکت یالینک در ایران است و محصولات این شرکت را با گارانتی مستقیم و اصلی یالینک به دست شما عزیزان میرساند. برای کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان ما در بخش فروش منتظر تماس شما هستند.

پکیج ویدیو کنفرانس Yealink UVC30 BYOD

این پکیج شامل یک دوربین 4K با زاویه دید 120 درجه، یک اسپیکرفون و یک BYOD به منظور جلوگیری از سیم کشی های اضافه است. با این پکیج شما میتوانید تجربه یک ویدیو کنفرانس با کیفیت در عین حال مقرون بصرفه را داشته باشید. تجهیزات ویدیو کنفرانس این پکیج، پاسخگو یک اتاق تا 12 نفر است. دوربین کنفرانس این پکیج قابلیت انتقال و ضبط تصاویر تا 60 فریم بر ثانیه را دارد که کیفیت مناسبی در این بازه دارد.

پکیج ویدیو کنفرانس Yealink UVC84 BYOD

این پکیج ویدیو کنفرانس پاسخگو یک اتاق تا 16 نفر است. دوربین 4K این پکیج سبب میشود تا شما هیچ جزئیاتی را از دست ندهید چرا که علاوه بر کیفیت فوق العاده این دوربین، دارای قابلیت PTZ است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که PTZ چیست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دوربین PTZ چیست؟

به دوربین هایی که سه قابلیت Pan-Tilt-Zoom را داشته باشند، دوربین PTZ میگوییم یعنی این دوربین ها قابلیت چرخش در راستای افق، عمودی و زوم را دارند. در دوربین های ویدئو کنفرانس این موضوع بشدت حائز اهمیت است، چرا که به کمک این سه مورد طرفین میتوانند ارتباط موثر تری داشته باشند.

دوربین های PTZ چگونه به ارتباط موثر تر کمک میکنند؟

فرض کنید شما هم اکنون در یک جلسه آنلاین حضور دارید. در این جلسه هنگامی که شما به نمایشگر نگاه میکنید در طرف مقابل ممکن است تعداد زیادی از افراد را ببینید. اگر تعداد افراد حاضر در جلسه زیاد باشد مدیریت گفت و گو شما میتواند بسیار دشوار باشد چرا که تشخیص اینکه در آن لحظه چه شخصی در حال ارائه مطالب و بیان نظر خود است میتواند از بین تعداد آدم های حاضر در جلسه سخت باشد. به همین منظور دوربین های کنفرانس یالینک مجهز به هوش مصنوعی بوده و هنگام صحبت و گفت و گو بر روی فرد سخنگو از قابلیت PTZ استفاده می نماید.

 

مراحل تجهیز یک اتاق ویدیو کنفرانس چیست؟

اگر شما اکنون تصمیم داشته باشید تا یک اتاق ویدیو کنفرانس برای سازمان خود تجهیز کنید، برای گرفتن بهترین نتیجه توصیه می کنیم به گام هایی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم توجه کنید.

گام اول: بررسی نیاز های خود

اگر شما مالک کسب و کاری هستید که نیازمند ارتباط صوتی و تصویری با نقاط دیگر هستید که فاصله زیادی از شما دارند( برای مثال خارج از کشور هستند یا در شهر های دیگر مستقر هستند) با اگر کسب و کار شما در چند نقطه پراکنده مستقر است. به منظور استفاده بهینه از زمان خود میتوانید به فکر تجهیز یک اتاق با کاربری ویدیو کنفرانس باشید.

گام دوم: تماس با مشاورین

بعد از آن که تصمیم به تجهیز و نصب یک اتاق ویدیو کنفرانس گرفتید باید از یک مشاور خبره در این زمینه کمک بگیرید تا بهترین گزینه ها را ب توجه به کاربری مورد نظرتان به شما پیشنهاد دهد. این پیشنهاد ها بر اساس نیاز های شما و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفتید تعیین میگردد. مشاورین پیرامون ارتباط اینجا هستند تا شما را برای انتخاب بهترین سیستم ویدیو کنفرانس راهنمایی کنند.

گام سوم: بررسی گزینه های موجود

از بین گزینه هایی که روی میز دارید باید بهترین انتخاب را بکنید. همانطور که بالاتر گفتیم این گزینه ها با توجه به کاربری و سرمایه شما تعیین می شوند. در این مرحله نیز، کارشناسان پیرامون ارتباط در کنار شما خواهند بود

گام چهارم: تست محصول

در این مرحله شما یک یا چند گزینه از گزینه های ممکن را انتخاب کرده اید. میخواهید مطمئن شوید که بهترین انتخاب را انجام داده اید. بهترین کار این است که یک مدت به صورت آزمایسی محصول یا محصولات مورد نظر خود را تست کنید تا از کاربردی بودن آن ها در سازمان خود مطمئن شوید. در پیرامون ارتباط قبل از نهایی کردن سفارش توسط مشتریان همیشه به آنان این فرصت را میدهیم تا محصول مورد نظر خود را در مکان مورد نظر خود در یک بازه تعیین شده تست کنند. این کار تحت نظر کارشناسان ما انجام شده تا بهترین نتیجه حاصل شود.

گام پنجم: نهایی کردن سفارش

پس از تست محصول مورد نظر نوبت آن است که سفارش خود را نهایی کنید. اکنون شما از انتخاب خود اطمینان کامل دارید، پس از نهایی کردن سفارش خود، کارشناسان پیرامون ارتباط همراه شما میشوند تا بهترین نتیجه را از خرید خود حاصل کنید.

گام ششم: خدمات پس از فروش

پس از نصب و راه اندازی سیستم ویدیو کنفرانس خود شما میتوانید همواره سوال های خود را از پشتیبان های پیرامون ارتباط بپرسید یا در صورت بروز هرگونه ایراد در سیستم پشتیبانان ما تا رفع صد در صدی آن مشکل همراه شما خواهند بود.

تماس با مشاورین ما

سوالاتی که ممکن است برایتان پیش آمده باشد.

1یک ویدیو کنفرانس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

هنگامی که شما قصد استفاده از تجهیزات ویدیو کنفرانس را دارید، آن تجهیزات باید بتوانند صدا و تصویر را با نهایت کیفیت انتقال داده و همچنین بهترین صد و تصویر ممکن را با توجه به طرف دوم جلسه برای شما پخش کند.

2شرایط پشتیبانی و خدمات پس از فروش شما به چه صورت است؟

هنگامی که یک دستگاه یا یک پکیج از ما خریداری کنید تا نصب و راه اندازی کامل آن همراه شما خواهیم بود، علاوه بر آن در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه پس از تحویل به خریدار گرامی تا رفع کامل آن کارشناسان ما پیگیری خواهند کرد.

3چرا از پیرامون ارتباط ویدیو کنفرانس خود را تهیه کنیم؟

شرکت پیرامون ارتباط نماینده رسمی شرکت یالینک در ایران است و تمامی محصولات یالینک را با گارانتی اصلی یالینک تقدیم شما میکند.

نیاز به مشاوره دارید؟

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره رایگان