ویژگی سیستم های ویدئو کنفرانس

 ارسال ۲ کاناله تصویر ( Dual-Stream ) :

سیستم های ویدئو کنفرانس که از این قابلیت پشتیبانی می کنند قادر هستند به صورت آنی دو کانال تصویر را برای آن سوی خط ارسال کنند، به طوریکه هم صدا و تصویر شرکت کنندگان در جلسه ارسال می شود و هم تصویر لپ تاپ برای نمایش صفجه نمایش لپ تاپ و یا دیگر دستگاه های همراه.

اشتراک گذاری صفحه نمایش لپ تاپ ( Content Sharing ) :

به قابلیت به اشتراک گذاری محتوا از طریق سیستم های ویدئو کنفرانس گفته میشود.
H323 Content Sharing : H.239
SIP Content Sharing : BFCP

قابلیت اتصال دو نمایشگر همزمان ( Dual Display ) :

برخی از کدک های ویدئو کنفرانس از قابلیت اتصال دو نمایشگر به صورت همزمان بشتیبانی می کنند که این قابلیت در برخی از برند ها به صورت آپشنال بوده و باید برای نمایشگر دوم هزینه پرداخت شود و در برخی برند های دیگر هر دو درگاه نمایشگر از ابتدا فعال می باشد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که در یک نمایشگر تصویر شرکت کنندگان سمت مقابل و در نمایشگر دیگر تصویر صفحه نمایش دستگاه به اشتراک گذاشته شده به نمایش در آید.

سیستم های ویدئو کنفرانس و اتصال دو نمایشگر

۲ خروجی تصویر و ۲ ورودی تصویر :

بسته به مدل و برند سازنده ترمینال ویدئو کنفرانس قابلیت های متفاوتی را ارائه می کنند. یکی از این ورودی ها برای اتصال تصویر کامپیوتر یا لپ تاپ و دیگر برای اتصال دوربین کاربرد دارد.

همانطور که در بالا گفته شد ، در کدک های ویدئو کنفرانسی که از قابلیت اتصال ۲ نمایشگر بهره می برند ، شما میتوانید دو نمایشگر ال ای دی یا هر نمایشگر دیگری را به آن متصل کنید.سیستم های ویدیو کنفرانس و پرت های ورودی و خروجی

چیدمان نمایش تصاویر ( Layout ) :

بسته به نوع ارتباطت ویدئویی خود شما قادر هستیدچیدمان های را مثل تماس های ویدئویی ، نمایش داده ها و آمار ها و … استفاده کنید به طور مثال : تصاویر برابر  ، نمایش کامل صفحه ، تقسیم به ۲ یا چند قسمت و….

حالت های مختلف dual Display